CALENDRIER DE LA COMMUNE

Nos évènements à venir
Juin
Le Comité de Jumelage de Saint Hippolyte organise une Foire artisanale dédiée aux talents Féminins
08:00 à 22:00
19-06-22
Le comité de jumelage de Saint Hippolyte avec Sant Hipoli de Voltrega communique…
Le 19 juin prochain, une foire artisanale dédiée aux talents divers des Dames est organisée en Espagne dans le village avec lequel nous sommes jumelés.
Bernard Cones, le président recueille les coordonnées de toutes les Dames artisans dans le domaine de l’art et la culture, alors n’hésitez pas… contactez le par mail : bernard.connes@wanadoo.fr
***************************************
Ajuntament De Sant Hipòlit de Voltregà
Presentem la segona edició de la Fira de Dones Artesanes
Es celebrarà el 19 de juny a Sant Hipòlit de Voltregà
La II Fira de Dones Artesanes aposta per afavorir els projectes d’emprenedoria, lideratge i ocupació de les dones, posant l’acció artística al centre.
L’edició d’enguany creix en nombre de parades i amb activitats culturals amb mirada de Dona per a tots els públics.
Aquest esdeveniment permetrà posar en valor les habilitats i processos laborals de la dona, i fomentar una xarxa de sororitat entre aquestes.
Inscripcions obertes fins al 13 d’abril de 2022 a: www.santhipolitdevoltrega.cat
Requisits de participació: ser major d’edat, ser dona i crear artesania pròpia.
Vine i endinsa’t al món de l’artesania!